Top

Veelgestelde vragen!

Op deze pagina treft u enkele van de reeds gestelde vragen aan. Deze kunnen u al een eind op weg helpen bij uw bestelling. Mocht u dan alsnog een vraag hebben, dan kunt u het support formulier invullen.

 

Bestellen:

Klik op de knop 'Bestel' bij het door u gewenste artikel en het artikel komt automatisch in uw winkelwagen. Hierna kunt u verder gaan met winkelen of uw bestelling afronden en betalen door op 'naar winkelwagen te klikken.

Klik op de icoon, rechts bovenin de website,  om naar uw winkelwagen te gaan. In uw winkelwagen krijgt u de kans om de bestelde artikelen te annuleren, het aantal aan te passen en af te rekenen.

Wanneer u alle door u gewenste artikelen heeft toegevoegd aan de winkelmand, kunt u uw bestelling definitief maken en afrekenen door de stappen 1 t/m 5 te voltooien.

 

Geplaatste bestellingen wijzigen of annuleren:

Afgeronde bestellingen worden volledig automatisch verwerkt in ons systeem. Hierdoor is het niet mogelijk uw bestelling terug te draaien of te wijzigen. Wanneer u toch een wijziging of annulering van uw bestelling wenst, dient u zo snel mogelijk dit kenbaar te maken via het support formulier.

 

Wat is de levertijd van het produkt?

Uw bestelling wordt door Bestelcentrale.nl met de grootste zorg zo snel mogelijk verwerkt en geleverd.

Bij betaling online met iDeal wordt uw bestelling, indien voorradig, binnen 3 dagen op het afleveradres aangeboden. Echter, de levertijd is product afhankelijk en altijd zichtbaar op de detailpagina van het product.

 

Ik heb mijn adresgegevens per ongeluk fout ingevuld. Wat moet ik doen?

Let op, uw adres kan alleen aangepast worden wanneer uw bestelling door onze vervoerder nog niet in behandeling is genomen.

Wanneer u een adreswijziging van uw bestelling wilt doorgeven, dient u dit zo snel mogelijk kenbaar te maken via het support formulier zodat wij het adres op tijd kunnen aanpassen.

Bestelling / levering buiten Nederland:
Standaard worden momenteel bestellingen alleen in Nederland geleverd. Vanzelfsprekend zijn wij samen met u bereid te kijken naar een oplossing, indien u vanuit het buitenland besteld. Vul hiervoor het support formulier in, en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Ik heb een fout gemaakt met het invoeren van mijn bankgegevens, waardoor mijn betaling is mislukt:
Wanneer de bestelling en betaling in goede orde bij ons zijn binnengekomen ontvangt u hierover een bevestiging per e-mail.

Indien uw online betaling niet is afgerond, dient u uw bestelling opnieuw te plaatsen. Niet afgeronde (d.w.z. niet betaalde) bestellingen worden door ons niet verwerkt.

Wanneer u toch twijfelt dan kunt u ons dit kenbaar maken via het support formulier.
 

Hoe werkt de retour procedure?

Conform artikel 6 van onze algemene voorwaarden kan een artikel  geruild of geretourneerd worden. U dient dit binnen 14 dagen aan ons te melden. Daarna heeft u nog maximaal 14 dagen de tijd om deze goederen aan ons te retourneren. Voordat u een artikel retour zendt, moet elke retour gemeld worden via het support formulier, zodat u de juiste procedure doorloopt.

Niet alle artikelen kunnen geruild worden. Raadpleeg artikel 8 van onze algemene voorwaarden voor een overzicht met de uitgesloten artikelen en diensten.

Wij verzoeken u zich aan het volgende stappenplan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

1. Meldt via het support formulier dat u een artikel retour wilt sturen.
2. Per e-mail ontvangt u een bevestiging van uw verzoek.
3. Per e-mail ontvangt u instructies voor de verzending van het artikel.
4. Na ontvangst van uw retour, stuurt Bestelcentrale.nl u een ontvangstbevestiging per e-mail.
5. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen terug.

Het produkt is defect bij aankomst:

Een defect bij aankomst moet z.s.m. doch uiterlijk binnen 14 werkdagen worden gemeld via het support formulier. Daarna heeft u nog maximaal 14 dagen de tijd om deze goederen aan ons te retourneren.

Wij verzoeken u zich aan het volgende stappenplan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

1. Meldt via het het support formulier dat u een artikel retour wilt sturen.
2. Per e-mail ontvangt u een bevestiging van uw verzoek.
3. Per e-mail ontvangt u instructies voor de verzending van het artikel.
4. Na ontvangst van uw retour, stuurt Bestelcentrale.nl u een ontvangstbevestiging per e-mail.
5. Zodra wij uw retour hebben ontvangen, ruilen wij het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag, (eventuele) verzendkosten en retourkosten zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen terug. 

Herroepingsrecht / Zichttermijn:

Conform artikel 6 van onze algemene voorwaarden kan een artikel  binnen 14 werkdagen geruild of geretourneerd worden. 

Producten en/of verpakkingen die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking. Zorgt u ervoor dat u de verpakking zo netjes mogelijk opent, zonder scheuren. Voordat u een artikel retour zendt, moet elke retour gemeld worden via het support formulier, zodat u de juiste procedure doorloopt.

Niet alle artikelen kunnen geruild worden. Raadpleeg artikel 8 van onze algemene voorwaarden voor een overzicht met de uitgesloten artikelen en diensten.

Wij verzoeken u zich aan het volgende stappenplan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

1. Meldt via het support formulier dat u een artikel retour wilt sturen.
2. Per e-mail ontvangt u een bevestiging van uw verzoek.
3. Per e-mail ontvangt u instructies voor de verzending van het artikel.
4. Na ontvangst van uw retour, stuurt Bestelcentrale u een ontvangstbevestiging per e-mail.
5. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen terug.

Let op, conform artikel 7 van onze algemene voorwaarden komen in geval van herroeping, ten hoogste de kosten van de terugzending voor de consument zijn rekening.

 

Garantie termijn:

Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing. Bestelcentrale.nl heeft geen eigen reparatiedienst en laat defecte producten altijd herstellen door de leverancier. Voordat u een kapot artikel retour zendt, moet u dit gemeld hebben via het support formulier

Wanneer een artikel kapot gaat nadat de garantietermijn is verstreken, verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice via het support formulier.
Artikelen welke beschadigd zijn als gevolg van ondeugdelijk gebruik, of als gevolg van vocht en/of waterschade, vallen niet onder de garantie.

Instructies defekten / garantie:
1. Meldt via het support formulier dat u een artikel retour wilt sturen.
2. Per e-mail ontvangt u een bevestiging van uw verzoek.
3. Per e-mail ontvangt u instructies voor de verzending van het artikel.
4. Na ontvangst van uw retour, stuurt Bestelcentrale.nl u een ontvangstbevestiging per e-mail.
5. Uw product zal indien deze binnen de garantietermijn valt en indien mogelijk gerepareerd of omgeruild worden.

Het risico en de kosten van het toezenden van uw retour zijn geheel voor eigen rekening.